Chez subcar c'est 2800

snoop a écrit:J'ai trouvé ca aussi :
* Genuine Subaru nitrided 79mm crankshaft with ACL competition bearings. Standard size 60mm main journal diameter and 52mm big-end pin diameter.
* Set of four Mahle 2618 high expansion forged racing pistons. Available in 92.5mm or 93.0mm bore size.
* Set of four Manley ‘H’-section conrods with ARP 2000 rod bolts.
* A tube of Graphogen engine build bearing lube.
* Full fitting instructions included.
* Build kit containing all seals and ‘O’-rings needed to assemble the crankcases.
snoop a écrit:Merci![]()
Que pensez vous de ca :
Wiseco 92.5mm (.020 oversize) stroker piston set (4 Ea), 4 ring sets, 4 wrist pins and 8 locks. We have run 36 psi boost on these pistons.
Eagle ESP H-beam connecting rod set (4 Ea)(balanced to within 2 grams) with ARP 3/8 rod bolts pn CRS5137S3D.
Subaru OEM 79mm nitrided crankshaft.
ACL Race Series main bearings (pn 5M8309H), and rod bearings (pn 4B8296H)
PIWAILL a écrit:snoop a écrit:Merci![]()
Que pensez vous de ca :
Wiseco 92.5mm (.020 oversize) stroker piston set (4 Ea), 4 ring sets, 4 wrist pins and 8 locks. We have run 36 psi boost on these pistons.
Eagle ESP H-beam connecting rod set (4 Ea)(balanced to within 2 grams) with ARP 3/8 rod bolts pn CRS5137S3D.
Subaru OEM 79mm nitrided crankshaft.
ACL Race Series main bearings (pn 5M8309H), and rod bearings (pn 4B8296H)
Gaf avec les wiseco, je croi que jean-mi a eu des souci avec.
Par contre, tu sais ou faire réalésé le bloc? Car ça intéré a etre des bon, car sinon ca sera une sanction immédiate.
Wattman a écrit:C'est pas donné par le constructeur des pistons? Sans ça, bien malin celui qui te donnera l'épaisseur du JdC...
Moi j'ai environ 8.9 de RV.![]()
Retourner vers Votre Subaru Impreza
Utilisateurs parcourant ce forum: Aucun utilisateur enregistré et 5 invités